Dramatiski Korekcijas nāk par Detroitas masveida Trīs

Tad ir reliģija progresa, ražotāji nemitīgi meklējot uzlabotus apjomradītus ietaupījumus, ar daudzu analītiķu prognozē tikai šos korporācijām, kas spēj pārdot vismaz 10 miljonus transportlīdzekļu gadā izdzīvos. GM pavirzīt šo skaitli pēdējais gads, lai gan tas paslīdēja uz trešo pasaules auto totalizatori, aiz katra Volkswagen un Toyota. Tiklīdz tas papildina Opel un pretējos nesen izsludinātajiem kustas tas var paslīdēt aiz Renault-Nissan, Hyundai-Kia un citi pārdošanu, tā pasaule apjoms kailam noapaļot 8 miljoni. GM pārrobežu pilsēta konkurents Ford ir nemainīga, lai tramdīt daudzumu. Tas ir, ja kaut kas, ramped savu klātbūtni Indijā, papildus Ķīnā, kur tas bija gausa izkāpt zemes. Tomēr CEO Mark Fields ir pārliecinājusies, ka auto bizness ir iestatīts iziet milzīgas korekcijas tuvākajā laikā, un tas ir nepieciešams, lai novietotu savu uzņēmumu palikt galveno spēlētāju. Jūs, iespējams, var raksturot šīs izmaiņas, “CASE”, vai saistītu transportlīdzekļu autonomo transportlīdzekļu automotive- un braukt koplietošanas, un elektrotransportu automašīnu. Ford ir, piemēram, plāno uzsākt pilnīgi bez vadītāja transportlīdzekli 2021, kas var mērķa pieredzes apmaiņas un piegādes uzņēmumiem. Automobiļu apmācības automobiļu pārdošanas būs diezgan padziļināti lieluma. Tas ir tāpēc, ka ir tik daudz alternatīvu, lai klients varētu mainīt savas domas. Tas ir jūsu darbs, kā auto pārdevējam, lai padarītu naudu savu jauno karjeru un sniegt klientam to, ko viņi ir nepieciešams. Turpmāk uzskaitītajām daži transportlīdzekļu pārdošanas treniņu padomus, lai saņemtu jums sākās. Pat ja inventarizācija ir visu laiku grozot, tas nekādā veidā sāp jūsu izredzes pārdošanu, zinot par savu automašīnu. Pat automobiļu mīļotāji ievēros jums vairāk un justies mājīgs runāt ar jums par to iegādi, kā rezultātā viņi gatavojas zināt, ka jūs ņemt to tik nopietni, kā viņi dara. Ir rokasgrāmatas iegādājami savā noliktavā, kā arī reklāmas un rokas uz pieredzi, kas var palīdzēt jums. Uzziniet visu jūs varat par drošības iespējām un visas iespējas, kas pastāv, lai jūsu klients varētu pienācīgi informēts. Veidojot attiecības kopā ar savu klientu ir augstākā prioritāte pāri visam jūs uzzināsiet.

nolīgums, Business, tirdzniecība, darījums, līgums, cilvēki, pirkt opcijas, kas tur finansējums ir nomaksātu sistēmu vai ikmēneša samaksas sistēmu. Finansējums laika gaitā bieži vien dārgāks daudz vairāk nekā precīzu vērtību laika gaitā. Info ražota no sarunu satur izcenojumu iespējas un tās maksāšanas metodes, un tas ir vadītājs, un arī patērētājs vienoties par metodi, kas viņi ir atklājuši ērts tiem katram. Talak parasti ienāk pa labi uz bruto pārdošanas norēķinu ar klientu. Bruto pārdošanas norēķins ir pilnvarots apliecība starp īpašnieku un pircēju, kurš ir ieinteresēts. Tas sastāv no apraksta šo automobiļu, maksājumu klauzulu un pienākumu, ka abas puses ir. Bruņojušies ar šo kontrolsarakstu, viens tagad var uzsākt braucienu vadīšanas jaunu transportlīdzekli. Sākotnējais solis ir izlemt, uz automobiļa, kas atbilst jūsu vajadzībām. Tas nav grūti, kā jūs atpazīt jūsu vajadzībām, un arī jūs risinājumi pieejami.

Labāks veids, lai sniedzēja tiem vēlamo automobili ir izmantot tiešsaistes pasaulē. Ir daudz mazumtirdzniecības tīmekļa vietnes, kas sniedz ļoti plaša izvēle ir saistīta ar palīdz padarīt kopā ar modeļiem, ko izmanto auto. Jūs pat varat strādāt ar tiešsaistes uzņēmumiem, lai atklātu aiztures pamata sabiedrisko transportlīdzekļu izsolēm, kad zemo izmaksu piedāvājumi par augstas kvalitātes, ko izmanto auto parasti tiek regulāri sasniedzami. Gadījumā, ja jūs varētu būt pirmā reize, kad pircējs par ford auto dīleriem mazumtirdzniecībā tā ir norādīts, kurā jūs apmeklējat neticami mazumtirdzniecību, lai apskatītu vietu viņi veiktu iepriekšējā nokļūt kustības iegādāties Kia transportlīdzekli. Jums ir nepieciešams, lai būtu jāmāca, kādā veidā faktiskais mazumtirdzniecības process darbojas, lai jūs varētu pastaigāties prom kopā ar savu labvēlīgo transportlīdzeklim iegādāta pie pavisam jauna daudz zemāku cenu tag. Lai iegūtu daudz vairāk lēmumus turpmākie tiešsaistes interneta izsolēs varētu būt atbilde. Par internetu, jūs redzēsiet, ka diezgan tikai dažas vietnes, kas satur informāciju par automašīnu kopprodukta pārdošanu kopā ar apdares automašīnu izsolēs. Tope Ola Daudzi auto vietās akciju augstas kvalitātes auto virsbūves daļas pārdošana. Ja jums kādreiz ir bijusi auto problēmas vai problēmas kopā ar savu auto, tad tas ir labākais, lai jau zināt tikai ar automašīnu mazumtirgotāji, piemēram pārāka un viegli auto pusi dīleriem, piemēram, ka. Jums patīk sazināties visus savus avotus, kad jums ir nepieciešams auto ķermeņa elementus un aksesuārus jūs vēlaties doties uz visiem veikaliem, ko jūs varat, ja jūs atrodas vēlas no izvēlētā daļas Jūsu auto. Ja viena veikala nav inventāra tā, tad jums noteikti vienkārši ir, lai pārietu uz nākamo vienu. Pretējs vieta, ka jūs varat apskatīt un auto physique elementi pārdošana būs ķermeņa veikali parasti. Physique veikals, iespējams, akciju, ko jūs varētu būt meklējat, vai tas ir physique darbs, ka tas ir labi darīt ErlinE auto pats. Tie būs tādā stāvoklī, lai palīdzētu jums atklāt to vai arī alternatīvus jums ir nepieciešams, ja tie nav ar auto ķermeņa elementus pārdošanai vai nevar veicināt tos tagad. Jūs, iespējams, var parasti ir dažas priekšrocības no došanās uz auto physique mazumtirgotājs.

DETROIT (AP) – Pasažieru automašīnu pārdošanas apjomi strauji atkal martā, velkot pārdošanu ASV par mēnesi samazinājās 1.6 p.c vienkārši nekā 1.Fifty pieci miljoni automašīnu, pārsteidzošas analītiķi, kuri paredzamās neliela uzlabot. Tagad, vienalga, auto nozare nav noraizējies. Tas padara stabilu naudu pārdod reams SUV un kravas klientiem, kuri ir ielādi līdzi dārgu funkcijas. Bet daži analītiķi redzēt milzu uzskaiti automašīnu kā draudošo problēmu. Automobiļu pārdošana ir paredzēti gandrīz 11 pc, bet kravas un SUV pārdošana palielinājās par 5.2 pc, pamatojoties uz Autodata Corp. Hyundai cieta lielāko kritumu pie astoņu%, Ford pieņemto 7,5 procentiem, kā populāro automobiļu veidos, piemēram, jo ​​Sonata un Fusion cietuši masveida samazinās. Fiat Chrysler pārdošanas kritās par 5%, Toyota krita 2 p.c un Honda nedaudz zem 1%. Bet Nissan bruto apgrozījums pieauga vairāk nekā trīs p.c, Volkswagen ieguva nedaudz zem 3 p.c un GM ievietojis par nepilniem 2 procentiem pieaugumu, visi palīdzēja ar SUV pārdošanu. Zīmēšanas ar patrons bija nepieciešams daudz naudas, ar zemu procentu aizdevumu un dažādām stimulus, tomēr. Pārdevējs krājumi pieaug, kā rezultātā automašīnām un kravas netiek novirzot pie daudz tik ātri, kā viņi to darīja pirms tagad.